En onsdag

Godmorgon era små knäppisar :P Haha. Ne jag ska ju inte klanka ner på mina läsare.. men men. Haha. Inatt sov jag lite bättre än igår, men jag vaknade en massa gånger, och jag hade jättesvårt att somna igår även om jag först var jättetrött.. Men tillslut gick det ju som sagt, och det lilla jag sov var najs. Najs najs. Som vanligt sitter ja nu med kaffekoppen i högsta hugg och plogar mig igenom bloggar och nyheter. De e skönt att få den här stunden till att vakna riktigt tycker jag.

När man tittar ut igenom fönstret idag så ser man en klarblå himmel, och en omgivning som rent ut sagt badar i sol. Riktigt trevligt. Men det var sånthär väder igår vid denna tiden också.. och det blev ju helt kallt och ruggit sen fram emot eftermiddan. Ne jag hoppas det håller i sig hela dagen idag. Sol ger en sån energi, och man blir på så glatt humör. Riktig injektion med glatt humör :D Woho! Sånt gillar vi minsann.

Idag är det tänkt att jag ska göra en del småärenden och så ska jag till tandläkaren.. usch de e så drygt. Så tjatar dom på mig att jag har tandsten.. och att jag ska borsta nogrannare. Kul.. Jag "slipper" iaf betala, eftersom jag har sånt autogiro på det, så dom drar typ 45 spänn i månaden istället. Så slipper man ju ta hela kostnaden på en gång. Ska vara hos tandläkaren 13.40 , och hoppas att de släpper in direkt. Jag tycker jag väntat där så otroligt mycket i mina dar..

Ne nu ska jag titta vidare lite. Här kommer en bild på det fina vädret idag. Ha det så bra alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0