Godkväll!!!

Godkväll! Sån sjukt najs kväll det har varit ^^ Var ute på en riktig lång promenad, och snackade med Felicia. Kändes som vi behövde snacka av oss, de var ett tag sen sist. Det blev ju heller ingen fest nu i helgen, och inte ens filmkväll eller nåt.. så vi ska ses nu i veckan istället. Både jag och Felicia var ju sjukt förkylda nu i slutet av veckan. Men nu mår jag iaf bättre. Min finninvasion i hela fejset har lagt sig med, så nu är jag lite snyggare ^^

Kollade på den nyaste Batmanfilmen innan idag, den var riktigt bra. Heath Ledger gjorde en sjukt bra rolltolkning av Jokern.. synd bara att han är död idag.. jag tycker att han borde få en Oscar postumt ändå.. riktigt grym var han.. Blev riktigt glad innan när jag fick reda på att jag ÄNTLIGEN fått mina pengar. Så nu kan man börja leva lite igen, och spendera pengaaar!

Nu ikväll ska jag mest bara sitta här vid datan och kolla runt lite. Eventuellt ska jag kolla den nyaste Narniafilmen.. men det blir bara om jag orkar, vilket jag inte tror att jag kommer göra.. Jag gör samma tabbe var kväll.. Börjar inte se film förrän vid 2.. och då bara somnar jag.. haha så lyckat xD

Ne nu ska jag kolla runt lite och kolla film ^^

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0