Halvsjuklingen

Jag tror jag har blivit halvsjuk. Det känns som man e sjuk, men inte riktigt liksom.. Bara allmänt utslagen och seg i huvet, med huvudvärk som pinar en.. Men de går väl över.. Jag har fortfarande inte gått ut, det började regna (så lägligt) haha. Men jag ska nog ut på en liten 20-minutersrunda snart. Då får man frisk luft, och kan känna sig lite duktig sen. Frisk luft är ju bra.. risken med denna stormen är väl att man kanske blåser bort..

Hoppas att jag får avin till mobilen idag.. men samtidigt vill jag inte iväg.. Hade vart lättare att fixa med allt imorgon istället, hämta paket, lämna saker, handla, fixa med banken.. allt sådant som ju är såååå kul.. jaja, jag ska inte klaga. Det är nästan synd om dom som måste ge sig iväg så tidigt på morgonen och ha skola/jobb hela dagarna.. Jag sitter ju istället iinne under min varma filt och njuter av nybakad äppelkaka ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0