Hej hopp

Hej allesammans! Vilken härlig morgon, det är sol och verkar inte blåsa nämnvärt. Har precis hunnit komma ut ur duschen och kokat mig en kopp kaffe, sen jag snoozat i en timme xD Haha. Jag har seriöst problem med att gå upp.. det är sjukt.. haha. Ne men nu är jag ju som sagt uppe, och är ändå rätt pigg.

Hela gårkvällen spenderade jag med att sitta vid youtube och kolla in operationer.. rätt sjukt.. men vafan >< Jag skulle inte sabbat mina betyg, så kunde jag blivit plastikkirurg. Det ville jag så gärna.. men men.. Sen så kollade jag på en gammal film, Blade Runner.. men den varade i typ 2 timmar, och det orkade jag inte med, så jag brände en skiva, lade mig i sängen och sjöng ballader från klockan 23 till 01... haha. Snacka om tidsfördriv. Men de var rätt kul. Roligt att man kan roa sig själv.

Idag ska jag in om byn och handla lite smått skit, sen ska jag in på biblan och kolla efter lite böcker, nörd som jag är. Nu ska jag iaf borsta tänderna! Haj svaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0