Hej i ottan

Hej i ottan småfolk ^^ Haha. Idag är David uppe extra tidigt, för idag ska det nämligen bli shopping :P Haha. Måste värma upp då med kaffe o sånt. Ska iväg med mamma, och vi ska åka vid 10 ungefär. Ska bli rätt trevligt, förutom att jag inte har några pengar typ.. jaja jag får tigga lite ^^

Igår såg jag en hemsk film, som är baserad på en verklig händelse. Det handlar om en tjej i min ålder ungefär som är så som de flesta. Hon har varit ute o festat och ska sen ta bilen hem. Vid övergångsstället så kommer det då en hemlös stackars man gående. Eftersom hon är påverkad så reagerar hon inte alls, utan kör på honom, och han far rakt igenom rutan och skadar sig oerhört. Och hon bara kör vidare typ. Det hon tycker är mest hemst är att det droppar blod från honom på bilklädslen. Hon kör hem och parkerar i garaget och där sitter mannen fast jättelänge. Levande. Hon vågar inte anmäla det för risken att råka illa ut.. Ne den e sjuk.. Själva filmen är kanske lite B.. men tanken på att det är en sann händelse gör den ändå sevärd..

Ne nu ska jag borsta tänderna och göra mig iordning. Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0