Hej på er alla!

Inatt har jag sovit dåligt.. somnade vid 2 och sen vaknade jag vid 5.. låg och vände och vred mig till klockan 8 typ.. sen somnade jag om och väcktes av alarmet klockan halv 11. Jag är inte speciellt trött, men jag hatar att ligga vaken och inte ha något att göra, att man är skittrött, men ändå inte kan sova. Det är hopplöst!

Fick svar på mitt mail med frågor om mobilen.. dom ska kanske få in den imorgon eller på måndag.. så jag väntar tills dess. Hade ändå inte fått den förrän nästa vecka. Om den är definitivt slut, så beställer jag en annan. Eller.. nja.. oh ja måste verkligen bestämma mej nu..

Idag ska jag först göra klart den där uppgiften som jag började på igår, och skicka in den, sen ska jag fixa och trixa lite emd banken, sen ska jag nog ut. Man får njuta av det fina vädret sålänge det bara är möjligt.

Ha de så braaaa!





Kommentarer
Postat av: Emma

det är jobbigt när man inte kan sova, jag håller med.



har du bestämt dig för vilken mobil du vill ha?



lycka till med pluggandet! härligt med fint väder :) det är det här oxå, vilket betyder att det inte regnar :)



puss!

2008-09-25 @ 12:37:43
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0