Hej shopping

Hej på er alla! Sovit gott? Jag har drömt de mest underliga drömmar.. En av storbloggarna var med... haha.. Så sjukt.. Sen nu när jag kollade hennes blogg, så hade de hänt exakt samma sak som jag drömde om xD Scary! Men mina såna förmågor e ju ändå rätt kända..

Idag blir de shopping, eftersom alla är friska nu idag. Blev ju inget igår för Viktor blev sjuk.. Men idag ska de som sagt bli av! Jag kommer garanterat inte att hitta ett skit.. Som vanligt... Eller jag hittar ofta många saker, men inget jag kan tänka mig att köpa... Hade jag fått det gratis hade jag tagit emot de.. men inte slänga ut pengar på det ^^

Så som sagt, det blir Nova idag. Fint väder är det, så man är lite peppad. Haha. Var ett tag sen vi i hela familjen drog iväg o brände pengar, så det ska bli kul. Ska kolla in mobilen ja beställde igår me.

Mamma har bakat pizzabullar, dom är så goda. Så jag har druckit en stor kopp kaffe och krängt två stycken pizzabullar för att få shoppingenergi! Haha. Snacka om att värma upp en massa trots att man säkerligen kommer hem tomhänt ^^ Haha. Ne en sak ska jag köpa, comviq kompis..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0