Hemmafix

Det är sjukt, men såhär mitt i natten så kan jag få sån lust att fixa och dona här hemma. Och att laga mat xD Haha. Jag längtar tills jag får en egen lägenhet, så kan jag fixa med såna här småsaker bäst jag vill. Laga mat mitt i natten, det lär ju inte störa någon, bara man inte slammrar och har sig.

Nu ikväll så har jag pysslat lite med fönsterkarmarna här uppe, och försökt få det att se lite hemtrevligt ut. Känns som om jag lyckats ändå. På mitt rum behövdes lite grönt, och det har det fått i form av lite gamla utstötta krukväxter som jag "adopterade" från tvättstugan. Problemet är bara att mitt rum/fönster är mot norr, så inga växter trivs här.. Får ta o köpa plastväxter istället..

Annars så har jag fått lust att köpa sån metallic-lack och måla min byrå. Jag hatar som sagt furu, och min byrå är i just - FURU... Asså det e så fult.. Den kan behöva en liten ansiktslyftning. En annan som skulle behöva en ansiktslyftning det är jag.. Hela huvet hänger så trött jag är nu.. haha. Nä, det får väl bli sängen för min del. Hoppas ni sover så gott!

Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Emma

det är underbart med egen lägenhet, man kan göra PRECIIIIIS vad man vill :DDDD gå upp när man vill, stöka till utan att nån klagar, inte diska på flera dagar :P



varör har du en byrå i furu om du inte gillar furu? :p



puss

2008-09-26 @ 12:53:40
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0