Höstrusk och mysfilm

Huh! Vilket väder det har blivit! När mamma väckte mej så kände jag hur sjukt kallt det var i rummet.. jag har ju alltid fönstret öppet, och nu när det var typ minusgrader inne.. så ville jag verkligen inte gå upp ur sängen. Men jag hade lovat att hjälpa till att handla, så det löftet skulle jag hålla. Så snabbt upp och iväg.

Nu har vi då vart och handlat en massa till helgen. God mat och ännu godare godis. Godis tycker jag låter bra ^^ Jag är ju i det närmaste beroende. Men hellre beroende av det än av annat, om jag får uttrycka min åsikt. Och det får jag ju, detta är min blogg (haha). När jag satte mig här så kom jag fram till att idag blir det bara film. Film och data. Det är sånt man ska göra en grå och mulen dag som denna. Inte åka till stan och shoppa eller vara ute med folk.. nej man ska isolera sig likt en liten eskimå.. Fast kommer nån hit så får dom gärna vara med och kolla film.. bara jag slipper ge mej ut.

Inatt såg jag den svenska filmen Varg, med Peter Stormare i huvudrollen. Han är en riktigt bra skådis enligt mig. Men filmen blev jag bara arg på.. den va väl okey.. Men det handlar ju om att dom dödar en varg.. och eftersom vargen är fridlyst så kan man hamna i fängelse .. vilket Stormares rollfigur äver gör.. och det tycker jag e sjukt.. visst ska man få ett straff.. men fängelse? herregud.. nästan så man undrar..

Usch ja.. om jag råkar ta livet av nåt så kanske jag me hamnar i fängelse.. Om man ser till antalet mördarsniglar som jag skickat till himmlen så skulle jag väl få livstid.. haha.. ne men det e ju sjukt. Funderar på att dra på mej raggsockorna.. och bara krypa upp i soffan nu och mysa, det låter som en bra idé! Jag känner mej så otroligt fräsch idag me.. men ändå ska folk hålla på att glo på en på det dära viset.. och flörta.. herregud.. det e ju City Gross ffs! Hahaha.. ne men det e ju trevligt ändå att man inte misst sin gnista.. önskar bara att rätt person kunde se det.. jaja. Ne hejdå så länge! Här kommer tillomed en bild på det hemska vädret. Ha det så bra alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0