Inget köpt

Hej på er! Idag drog vi ju till Nova för att att handla. Som jag trodde innan, så kom jag inte hem med ett dugg... Förutom ett Comviq Kompis 75:- hahaha. Sjukt. Men jag hittade ju inget direkt.. Hade jag köpt, så hade det bara varit såna onödiga saker. Kommer ändå vara sysselsatt med min nya mobil på måndag eller tisdag. Sen skulle Viktor nog köpa min gamla för 500:-, vilket betyder att jag visst det kan köpa en ny kamera denna månaden. Plus börja sola sen. Wiie! Måste klippa mig och färga håret med.. sen ska jag beställa en ny plånbok. Måste ha en ny, då denna gått sönder.. Så mina pengar lär försvinna.

Förutom jag, så har även Maggie köpt en ny mobil. En liten Nokia, som e rätt fin. Hade jag inte haft så överdrivet höga kvar på mina mobiler så hade jag med köpt en sån. Riktigt bra kamera, och Nokia har ju bra ljud och sånt. Kvalité brukar det inte heller vara några problem med. Så jag hoppas hon blir nöjd med den, och att jag blir nöjd med min.

Eftersom jag kom hem tomhänt, så fick jag kompensera det genom att posa lite extra:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0