Kväll kväll

Ikväll har jag inte gjort så himla mycket.. har suttit och räknat lite.. tror jag får köpa min nya kamera nästa månad iaf, eftersom jag köpte en ny jacka. Men de kanske inte är så farligt. En ny mobil ska jag ha iaf. Hittade en jättebra sida, som säljer mobiler klart under marknadspris, och som dessutom fått bra betyg av en massa människor. www.prispress.com. Jag ska köpa min nya mobil därifrån, då sparar jag typ 500 spänn jämfört med i affären :D Sånt gillar jag!

Kanska ska börja sola denna månaden då, om jag ändå inte ska köpa kameran. Det hade ju vart skönt. Ska sätta mej o räkna på det nu med, bara för de. Haha. Men ha det så bra alla! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0