Kvällspromenader is da shiet!

Även ikväll blev de promenad. Och det är så skönt. Man får rensa tankarna.. Jag var stressad för det här med skolan och dom dumma uppgifterna, men nu är jag lugn. Man får tid till att tänka. Tid till tystnad. Det är riktigt skönt. Även efter att jag flyttat härifrån så lär jag komma ut här på landet för att kunna gå såna här sköna promenader. Det känns som om man läker inombords på nåt vis. Riktigt najs.

Nu har ja precis kokat en riktigt god kopp kaffe, och den ska jag avnjuta till en lika god bok har jag tänkt mig. Sen ikväll är det ju idol också. Det är den enda tvserie som jag följer, haha. Ne men ha de så bra alla små glyttar. Här kommer bilder från kvällens promenix, och visst är dom bra för att vara tagna med en sunkig 2 mpix mobilkamera?










Kommentarer
Postat av: Emma

bilderna är jättevackra :) jag älskar sånt höstigt kvällsljus, är så fint :) vad duktig du är som promenerar varje dag!! puss

2008-09-24 @ 07:29:03
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0