Love Guru mitt i ottan

Jag hade väldiga problem med att sova inatt. Då jag legat o vridit mig i en timme ungäfar, så bestämde jag mig klockan halv fem för att kolla på film. Det blev Love Guru, och fyyy va kul jag hade xD Antingen är det en riktigt kul film, eller så var jag bara övertrött. haha. Jag somnade iaf sen efter den, och vaknade klockan 10 när alarmet ringde. Men jag låg kvar och drog mig i en halvtimma ungefär, och hoppade sen in i duschen.

Nu sitter jag då med min kopp kaffe och läser lite bloggar och nyheter. Ska in till Lund sen är de tänkt, ska hjälpa Felicia att hitta present till sin mamma. Vädret är sådär lagom soligt och najs. Ska bli skönt att bara strosa runt. Har några hundra som jag KAN göra av med idag med, men jag köper inget ifall jag inte hittar nåt jag bara måste ha.. Det har hänt så sällan på sistone så "förhoppningsvis" så gör jag inte det idag heller.

Nästa månad (eller denna, när jag får pengar) så ska jag köpa ny mobil. Denna har jag haft i ca ett år nu i oktober, och tycker det är dags att byta upp mig. Den fungerar bra, men jag behöver en med mera minne, bättre kamera, och som man kan se film på lättare. När man sitter på bussen eller tåget så kan det ju vara coolt att ta fram mobilen, lägga den på sne och kolla nån bra film ^^ En ny digitalkamera ska jag kanske köpa oxå.. har ju bara haft denna mobilkameran i typ ett halvår nu.. eller ne inte så länge, men känns som det. Därför som jag kanske ska spara de hundralapparna, så kan man kanske köpa en som är liiiite bättre. Får se. Annars nöjer jag mig med en enkel, den förra var ju sån top of the line, så då går dom mycket lättare sönder...

Nu ska jag kolla vidare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0