Mätt

Ohh, nu är David mätt minsann. Kvällsmaten blev kött med sås och potatis. Mumma! Jag har både tränat och läst lite nu i eftermiddag, så jag känner mig välförtjänt av lite slappande resten av kvällen. Har nån ny film som jag eventuellt ska se, eller så läser jag vidare lite, tiden lär utvisa vilket det blir.

Är helt konstig i kroppen.. trött sådär ni vet, när både armarna och benen känns som spagetti.. Och nej, det är inte träningen som gjort det, utan det skulle nog kunna vara den trevliga förkylningen som spelar mig ytterliggare lite spratt.

Nu hade de suttit väldigt fint med en kopp kaffe, har bara druckit 2 koppar idag.. bara och bara.. Men för min del så är det inte så hemskt mycket. Jag vet att jag borde dra ner, men nu när jag slutat röka, och försöker bli nyttigare vad gäller maten (haha).. så blir det liksom för mkt att ändra på. Nu har jag snart vart rökfri i en månad, och som belöning skulle jag bli bjuden på bio. Det kanske blir nu på fredag, vem vet? Skulle vart kul. Det var ett tag sen jag var på bio. Men nu ska jag koka mig lite mer kaffe, och krypa upp i soffan och bara njuta. Boken blev det förresten, det är så skönt att läsa lite ^^

Puss o kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0