Msn... eller inte?

Haha, shit vad patetiska människor är. Det var väl nåt driftstopp på msn.. så typ ingen kom in.. Visst blev jag lite irriterad.. men att få panik.. haha, ne så långt behöver man ju inte gå. Dock var det en massa folk som fick just panik, och jag kan förstå dom på ett sätt.. Det är jättemånga i dagens samhälle, vars enda sociala kontakt är via msn. Det är faktiskt rätt synd om dom.. men samtidigt är det lite lathet.. att man inte orkar ge sig ut och hitta på nåt, utan sitter framför datan exakt hela tiden..

Själv måste jag ut i den "riktiga" världen en stund var dag iaf... om det så bara innebär att promenera en runda, eller åka och handla eller vad.. så behövs det lite av detta ÄKTA.. Jag kanske inte är världens mest sociala person.. har tyvärr ändrats till det sämre.. men jag är inte rädd att träffa folk. Kanske har jag blivit lat.. antagligen.. är nog det..

Haha, nu ska jag skriva lite på msn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0