Nariga läppar

Godmorgon alla! Eller eftermiddag måste ju vara de rätta egentligen. Jaja. Jag vaknade egentligen kl 8 imorse.. men vem går upp kl 8 en söndag? Ne jag låg kvar i sängen o kollade på en av mina favoritfilmer: Indiana Jones och Kristalldödskallens rike. Jag bara älskar den filmen. Det är svårt att förklara vad det är som gör den bra, men jag tror det är själva känslan.. Jag har alltid älskat de tre första filmerna, och i och med denna nya filmen, så känns det som om man tar del av ett 80-tal, som jag bara levde 2 år på. Haha. Den känslan e rätt ball. Och så är filmen bra också.

Den förkylningen som jag lidit av nu sen innan sommaren började, den börjar faktiskt gå mej lite på nerverna. Man skall inte klaga, det finns de som har det bra mycket värre.. Men jag är lite less på att vakna var morgon med en så sprängande huvudvärk att jag knappt kan stå på benen. Det är ju för att hjärnan inte syresätts tillräckligt.. Och nu börjar mina läppar att gå sönder.. asså det gör så otroligt ont att jag vet inte hur jag ska beskriva det.. Var morgon är samma sak.. Usch.. Ne man borde kanske ut och röra lite på sig..

Hejsvej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0