Om och om igen.. <3

Hej på er! Det är en trött David som skriver, haha. Jag har tränat lite och är på bättre humör nu. Ser fram emot att kanske ha en ny mobil att leka med imorgon, och kanske hittar på nåt annat skoj. Idéerna kring företaget börjar ta sin form. Egentligen så vet jag hur jag vill ha det, men det e mest såna små praktiska saker som jag behöver ta reda på och skriva ner. Sen ska jag prata med mormor och fråga om hon kan hjälpa mig lite. Det vill hon säkerligen. Hoppas jag ^^ Haha.

Jag sitter och lyssnar på en av de bästa svenska låtarna: Om igen, med Lena PH.. Asså jag älskar den låten av nån anledning (med risk för att låta bögig, haha) Ne men den berör mig på vissa sätt.. Har med en person att göra..

Som en port som har öppnats på glänt
Släpper genom ljus som gryningen tänt
Så ser mina ögon en värld
Så börjar tanken sin färd
Som att vakna upp ur en evighets sömn
Stå mitt i livet och behålla sin dröm
Så växer en känsla i mig
Jag vet jag får den av dig
För du väcker nånting inom mig

Om, om igen, ger du mig en tro på kärleken
Så stark, på säker mark
Som den som söker finner sanningen
Så älskar jag dig om och om igen

Med de orden säger jag godnatt till er! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0