Om vi nu skulle dö..

Om vi nu skulle dö imorgon.. genom detta experiment med att skapa ett svart hål eller vad det nu är.. om det nu sker, då kommer jag ångra så mkt i mitt liv.. så mkt jag aldrig sagt.. hade jag vetat att jag säkert skulle dö imorgon, då skulle jag sagt det nu.. men jag vågar inte ifall det blir så att vi alla får fortsätta leva.. Inte för att jag tror attt vi ska dö.. men man är ju inte säker på vare sig det ena eller det andra..

Även om det är mycket jag aldrig sagt.. som jag egentligen borde säga.. och mycket jag aldrig gjort som jag borde ta itu med och göra.. så känner jag mig ändå rätt så tillfreds med livet. Jag har fått lite mer lugn.. jag har inte längre 10.000 idéer i huvet hela tiden, och oroar mig för alla.. ne jag är lite lugnare.. det e skönt.. Jag ser optimistiskt på framtiden. Jag vill inte att allt ska ta slut imorgon, nu när jag planerar för att skaffa lägenhet och allt.. ne det går emot mina planer xD

Haha, nu ska jag lägga mej. Men ha det så bra alla små töntar! Hoppas vi hörs imon då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0