Såhär framåt natten..

Såhär framåt natten så blir jag alltid lite extra djup. Tänker på saker som jag de övriga av dagens timmar lyckats trycka ner. Tänker på personer jag saknar.. på saker jag gjort fel.. vad jag ska göra i framtiden.. Jag tycker emellanåt att allt bara är skit, medans ibland är jag riktigt lycklig. Dock var det ett tag sen nu som jag var riktigt lycklig. Ett rätt bra tag.. men de kommer väl ljusna äver för min del? Eller vad tror ni? Jag hoppas det.. hoppas innerligt att det kommer bli som jag vill, och drömmer om.. Det är faktiskt min största önskan.. Min enda önskan..

Har riktigt ont. Inombords. Det gör ont att se andra så lyckliga, medans jag mest tycker synd om mej själv. Jag missunnar inte andra lycka, men det gör som sagt väldigt ont när man ser vad andra har, och vad man själv INTE har.. Men snart.. snart.. David gör planer i största allmänhet ^^ Haha. David ska bli lycklig.. Shit va psyco jag lät där..

Jag har väldigt svårt att släppa fram mina känslor. Det har jag märkt nu på sistone. Jag har blivit som sten. Helt hård och kall.. det är sjukt.. Jag kan inte ens gråta längre. Bara tanken på det gör mig ledsen, men jag kan inte ens pressa fram en tår.. Det blir ju bara så att man samlar på sig en massa.. och sen bara kommer de att brista en vacker dag.. ska bli skönt då.. bara man inte släpper ut alla känslor inför en massa människor. Det hade ju varit lite pinsamt. Jag ska försöka göra ett försök till dikt.. släppa fram lite känslor:

Din väg
Den borde även varit min väg
De borde ha korsats
Istället går vi nu var för sig
Jag önskar att nån gång till
Så leder din stig hem till mig..


Det blev inte så värst bra.. men det e väl bara känslor.. rakt på, utan en massa redigerande och sånt.. Ne nu ska jag läggga mej och bara slappna av. Ska tända en del ljus och komma i stämning. Ska köra några avslappningsövningar som jag läst om i en bok. Det ska nog bli skönt.. Allt ska nog bli bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0