Spara

Hej och hopp ! Sitter här och degar.. har precis gått en och en halv mil.. och nu käkat en massa mackor.. så gott det var.. så jag e lite sådär lagom trött ^^ Märkte nu när jag var ute att mitt finger svullnat upp som fan av nåt.. haha såg ut som en prinskorv XD helt galet! Men ska sätta på sån alsolsprit och då kanske de lägger sig lite :P

Tog ut 400 spänn innan när jag var iväg.. 200 ska till busskort (äntligen!) och de resterande 200 ska läggas till mina besparingar. Har tänkt att jag ska lägga undan ca 300 i månaden (ja, jag har redan 100 spänn som är undanlagda). Till min födelsedag ska jag då ha sparat ca 2100.. så kan man ta nån sån sista minuten - resa nånstans ^^ Skulle vart riktigt skönt. Snart ska jag börja med mitt största missbruk igen.. och nej, det är inte ciggen.. det är solariet.. haha.. jag måste bli brun.. det e så najs.. ooooh ^^ Ja snart ska jag börja sola igen!

Nu ska jag leta upp en burk eller något liknande där jag kan lägga mina sparade pengar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0