Städa datorn

Hej och god morgon alla! Eller morgon är det inte.. inte ens förmiddag.. eller lunch xD haha.. Nu är det faktiskt eftermiddag och David har sovit som fan inatt rent ut sagt. Känns som jag haft mkt sömn att ta igen efter dessa dagarna.. även om jag sovit mycket där borta i kalmar.. Jaja.. kroppen är förunderlig.. jag har gått ner 2 kilo med :S Lite besynnerligt.. men men..

Idag ska jag mest vara hemma och slappa är det tänkt. Ska rensa datan på en massa musik, installera nytt antivirus och få den att gå snabbare helt enkelt. En liten datorstädning är verkligen på tiden. Ska ta bort lite filmer och annat som mest tar en massa plats..

Hoppas nu ni har en jättefin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0