Städa i onödan

Hello alla läsare (som är rätt dåliga på att kommentera) Haha. Idag har jag städat som en liten duktig polack, och slängt myggnät och annat gammalt sunkigt som härrör från sommaren. Usch det var fullt med trips överallt.. dom föll i hundratals när jag tog bort gardinerna och myggnäten... så egentligen borde jag ta en dusch, för det känns som om dom sitter överallt.

Sen tycker jag att det är underligt att alltid när jag städat, och hur nogrann jag än varit, så kommer det fram fullt med damm direkt efteråt. Var det kommer ifrån har jag ingen aning om. Antagligen har jag det på mig eller nåt..

 Msn är typ dött.. så tråkiga ni är! Inte heller blir det nån bio av idag.. så går det när man har sett alla filmer.. ahha.. Ne men jag betalar inte 90 spänn för en skitfilm. Det hade jag inte gjort även om jag varit rikare. Ne, det blir som sagt ingen bio.. Inte shopping heller, då vi tänk fel med öppetiderna.. haha.. smartasses! Men snart får ja göra av med lite pengar. Var ju som sagt ett litet tag sen det hände. Och sola.. jag e så blek att man knappt ser mig.. snart blir jag osynlig. Haha.

Jag vet inte vad som farit i mig, men nu de sista dagarna så har ja fått sån kraft typ.. jag ska ta itu med vissa saker. Och jag vet exakt vad som står överst på min lista!

Nu ska ja käka glasstårta, men ja kommer tillbaka senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0