Strejkande dator..

Hej allesammans! Hemskt vad min dator skall strejka och ha sig. Innan när jag skulle kolla runt så fungerade ingenting. Kunde knappt ens öppna firefox.. Men enligt mitt virusprogram så ska datan vara fri från virus.. men jagg undrar ja..

Så istället för att plugga och sånt så gick jag ut o promenixa. Det var så skönt.. fast sen började det blåsa upp riktigt ordentligt, så även om solen ger sken av (haha) sommar, så är det höst nu. Men så länge man slipper det hemska slaskiga rusket så är jag glad.

Jag har fått mitt lösenord till skolan och det där, så jag kan göra uppgiften sen idag (förhoppningsvis) Sen ska jag även maila den där hemsidan med billiga mobiler, om hur man gör om mobilen går sönder eller nåt sånt. Annars så ska jag nog beställa den imorgon då. Måste bara bestämma mig för vilken xD haha. Då borde jag få den till på fredag eller måndag. Som tur är så får jag pengar imorgon. Sånt är alltid välkommet.

Ne nu ska vi iväg en liten runda, men ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0