You are still the one

Vad gör du när du e trött? Jag antingen lägger mej.. eller dricker ofantliga mängder kaffe och blir helt sentimental sen.. Just nu är jag sådär sentimental. Sitter och lyssnar på såna lagom ledsamma låtar och sjunger så det brakar.. Det är faktiskt rätt skönt.. men mitt humör blir lite lidande. Jag kan få såna små utbrott.. haha..

Idag låg jag kvar jättelänge i sängen.. inte för att jag var trött, men det var så skönt att bara ligga och kolla film och allmänt dega.. Känns som jag gör det varje dag.. ne det gör jag inte.. men jag minns ju aldrig vad jag gjort, så jag skriver bara att jag segat.. Det fungerar ju var gång :P

Dessa rader berör verkligen.. så fin låt.. Shania Twain - You are still the one

When I first saw you, I saw love.
And the first time you touched me, I felt love.
And after all this time, you're still the one I love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0