Det går bra nu

Jag sitter och läser en massa idag.. Det är rätt skönt att läsa. Man kan koppla av och fantasin spirar. Jag förstår mig verkligen inte på de som aldrig läser.. de går misste om så oerhört mycket. Lathet kanske är anledningen till att vissa inte läser.. I don't know..

Nu ska jag byta den roliga boken mot att läsa företagsekonomi. Visst är det rätt så kul, men inte alls som en bok man själv väljer. Jag har inte öppnat företagsekonomin på säkert 3 veckor.. så det börjar bli dags nu. Ska plugga undan en del nu i veckan och har redan gjort upp ett litet "pluggschema". Funkar bäst då. Ska ju fixa med den nya utbildningen samt intensivutbildningen för körkort dessutom. Ja det går bra nu ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0