Hellre rundare och glad, än spinkig och arg

God morgon!

Eller nu är det eftermiddag... hmm.. jag sover väldigt dåligt. Det måste vara vitaminerna jag käkar.. de ska göra en pigg.. vilket ja inte tycker de gör, bara att man vaknar mycket tidigare på morgonen.. hur trött man än är.. Så jag vaknar mellan 5-6 varje morgon.. och det är inte så himla kul om man somnar vid 2tiden..

Men man ska inte klaga över att vara pigg egentligen. Ne det ska man inte.. Jag har slutat me dieten snabbare än vad som var tänkt med.. har gått ner 3 kilo och det räcker. Jag mår inte bra av att inte äta. Orkar inget och blir sjukt arg på allt och alla. Då är jag hellre lite rundare och glad, än att vara spinkig och bara arg hela tiden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0