Solen är galet skinande

Heej!

Sov som en gris idag, och det tycker jag att jag kunde vara värd kanske? Har stigit upp tidigt typ 10 dagar i sträck. Känns det som. Men jag köpte ju faktiskt sån Berocca igår. Den dom gör reklam för.. jag har ju brist av det mesta, så lite vitaminer och mineraler kan ju bara vara bra. Man ska bli pigg... kanske tvärt om på mig? Haha. Den smakar.. hmm.. Typ.. Ja hade det funnits Fanta Morot så hade den smakat såhär ^^

Solen skiner ännu mer idag, och blåsten är mindre. Varmare dessutom! Alla blir galna.. äen såna som aldrig är ute bara springer ut och njuter.. Förutom såna äckliga datanördar som bara spelar.. usch... Joltcola.. bläää...

Jag ska iaf ut snart. Blir kanske en runda, eller så sitter jag bara och njuter i solen. Vi får se vad det blir :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0