Vaknar helt svett

Heej!

Usch... jag vaknade av att här var så varmt.. höll på att svettas ihjäl.. Inte mister jag min sexighet för det, men jag får nästan panik när jag är så varm. Vet inte vart jag ska ta vägen. Och så öppnar jag fönstret.. vad händer då? Jo det kommer in varm luft bara.. jippie.. Ja jag säger då det.. Nu tycker jag det är mer behagligt när jag vant mig vid tanken iaf..

Och igår var det ju världens finaste väder typ. Hade shorts på mig och var ute hela dagen. Gillar det faktum att det inte finns en massa äckliga insekter på språng nu också. Denna tiden på året är för underbar. Men idag är det inte sol, snarare mulet. Men ska jälpa mormor tror jag, så det gör inget. Vi ska väl fixa i hennes trädgård, hon orkar ju inte ^^ Ne nu ska det bli kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0