Adjö nu

Hej igen! Har egentligen inget att skriva.. men kan ju klaga lite. Sånt görs ju ALDRIG... hahaa. Nä men jag är så trött på vissa personer.. som säger sig vara ens vän och sen skiter i en.. Bajs på såna!

Tro liksom inte att jag kommer sitta och vänta i all evinnerlighet liksom, jag orkar inte.. jag ger inget mer nu, utan att jag får tillbaka.. det är över. Dra åt helvete rent ut sagt!

Känner mig 10 gånger starkare nu ändå.. och vet att folk ändå bryr sig om mig. Jag levde innan i nån sorts föreställning om att det var tillåtet att bli behandlad som luft hela tiden.. men så fan heller! Inte mer. Aldrig mer..

Jag vet ändå att jag är mycket bättre och starkare.. Jag vet att jag kommer gå längre.. även om det ser lite lamt ut för tillfället.. men det kommer, tro mig.

Adjö, det var kul så länge det varade.. även om det varade mycket längre för min del än för din..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Tycker du verkar vara en riktigt fin och stark person. Låt inte andra trycka ner dig.



Kram

2009-02-19 @ 17:47:38
Postat av: Carroliiiiine

Ta ingen skit!

2009-02-19 @ 17:50:15
Postat av: Känd från tv

Slå slå slå!!!!

2009-02-19 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0