Fan va tråkigt det ser ut

Heej

Måndag idag. Första dagen på sportlovet, men jag har ju redan sportat. Var i backen igår ju, och åkte massa pulka och åkte (läs satt) snowboard till och med. Sen var jag duktig och tränade på kvällen och pluggade även. Eller hittade fakta iaf. Så snart ska jag skriva själva uppgiften, sen fixa med banken, och sen beställa biljetter till Kalmar (ska ju dit den 27e).

Inte världens roligaste kanske, men sen när det är gjort så kan jag ha lov. Love lov! Jag hatar när jag känner att jag har massa att fixa, så jag jobbar hellre undan det direkt då. Känns skönare. Fast nu är jag ju ikapp, har en hel vecka på mig med denna uppgiften jag tänkte göra idag, men varför vänta?

Fan va tråkigt inlägg... jaja.. men så ser min dag ut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0