Grattis

Hejhej!

Först vill jag säga grattis till min lillebror Viktor som fyller 16 idag! Grattis! Vi ska käka gott och ha de najs idag måntro. Nån dag snart ska vi väl åka och handla, han fick pengar i present ju ^^

Annars så mår ja lite kass... sov inget inatt... eller jo, tre timmar, men det räknas knappt. Huvudet sprängs snart, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får proppa i mig värktabletter snart... håller på med såna stretchövningar för nacken, för den är helt kras idag.. usch.. men med tårta o sånt så blir det nog bättre sen.





Kommentarer
Postat av: André

Tårta och värk. Ja bra kombination hahaha

2009-02-19 @ 14:01:45
URL: http://rosicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0