Haha självömkan

Vad rolig denna helgen kommer att bli.. kommer bara vara hemma och bli frisk. Kolla på Melodifestivalen och sånt.. jag vill partaja.. ha kul och träffa massa nya människor.. men istället får jag ligga hemma och kvida..

Har käkat nu iaf och det gick bra. Hällde i mig en energidryck med så jag kan bli lite piggare. Sen skiter ja i att den rör om i magen.. jag vill vara pigg. Iaf lite. Orkar inte bara ligga och dega och sega.. man blir ju sjuk av bara tanken.

Är helt blek med.. och det är inte bara för jag inte vart på spray-tan på länge.. nä, det är för att David som sagt är sjuk. Nu har jag sagt SJUK en miljon gånger. Hoppas ni inte är SJUKA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0