Manni Me

Heej!

Jag och min familj var iväg och handlade lite innan, det blev rätt så spontant, men jag tänkte ta tillfället i akt och handla min data.. men jag ångrade mig... ska slita upp att handla såna onödiga saker från och med nu. Istället ska jag och Viktor uppgradera min nuvarande dator. Känner jag ändå sen att jag vill ha en liten dator får jag väl köpa det.. men det finns viktigare saker..

En sån sak är det jag ska ge Hanna.. lilla Hanna som ska ligga på sjukhuset nu igen. Hon mår inte bra och jag har varit så orolig. Hoppas hon blir glad för det hon ska få, inget speciellt, men det är ju tanken som räknas. Älskar dig Hanni ^^




Haha en liten Hanna ^^

Kommentarer
Postat av: HAN

<3

2009-02-21 @ 20:36:25
URL: http://hannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0