Min dag ^^

Godmorgon mina vänner!

Först när jag lägger mig tidigt så fattar jag hur lite jag egentligen sover. Somnar man vid 4-tiden och vaknar vid 10, så tycker man ändå att ma sovit länge.. men lägger man sig vid 12 och vaknar vid 5 så förstår man. Så till er som tycker att jag bara sover och latar mig så säger jag bara FUCK OFF! Haha.

Vid 8 skall jag ringa bokus.. det företaget som jag beställt studielitteratur från. Dom är under all kritik.. har tagit hur lång tid som helst.. Jag beställde 4 böcker, men nu kan de bara skicka 2 av dom.. uselt! Handla aldrig där. Jag skulle hållt mig till adlibris som vanligt..

Sen bär det av till biblan (där jag ska låna en av skolböckerna) och sen ska jag handla lite. Jag måste plugga också, eftersom jag hamnat efter då jag saknat studielitteratur.. riktigt kul ju... jippie..

Jaja, så ser min dag ut. Hur ser din dag ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0