Mitt nya hem

Mitt nya hem... ja om det vore så väl. Jag prenumererar ju på en tjänst från mkb fastighet som gör att jag får skickat till min mail de lediga lägenheter som passar mallen jag fyllt i. Jag vill ha en etta eller två i centrala Malmö. Tänkte att det kommer vara billigt, och med ett bra läge så slipper jag springa en massa rundor för att få tag i det jag vill ha på stan..

Hittills har de flesta lediga lägenheterna inte varit något speciellt... bara en eller två som var sådär "wow". Men nu har den kommit. Mitt hem. Min boning. Ligger vid Johanneskyrkan, en vindsvåning med sovloft. Sammanlagt 53 kvadratmeter och på översta våningen. Visserligen saknas hiss, men det kompenseras av den nya inredningen med rostfria vitvaror..

Tyvärr är kallhyran 6.333 kronor i månaden.. så jag får leta vidare..




Fastigheten





Planlösningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0