Motionera

Det var riktigt najs ute. Solen sken och det var riktigt varmt! Jag tycker att ni alla borde börja motionera! Tjuckisar! Haha. Nä nu skall jag vara allvarlig. Tror man att man ska gå ner i vikt av att endast sitta hemma och banta? Det går, jadå.. men det är ju fan inte kul alls. Då måste man svälta sig, eftersom man gör av med så minimalt med energi då man bara sitter på röven. Nä man ska inte svälta sig. Det har jag gjort, och rekomenderar det icke.

Att ha massa undanflykter och dåliga orsaker till att INTE röra på sig är ju bara patetiskt. Vissa kan ju inte motionera själva till exempel.. asså allvarligt. Den största delen av livet är man just själv.. så varför ska man då inte kunna gå en runda själv. Innan lyssnade jag alltid på musik då jag gick. Det är ett tips. Dock gör jag det inte längre. Jag funderar istället. Funderar över en massa olika saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0