Proviva, jaaa

Heej!

Efter mina improviserade smörgåstårtor inatt så mår magen inte sådär jättebra kanske.. tur då att det finns Proviva. Funkar alltid för min mage och alla som har lite "problem" borde testa. Haha. Så, ge mej pengar för ett sponsrat inlägg tack!

Är så fint idag, detta kan fortsätta hur länge som helst tycker jag. Underbart! David ska sporta och hålla på lite, tar verkligen detta med sportlov på allvar, hahaha. Mamma är iväg hela dan, så det är väl jag som bestämmer då skulle jag tro. Inte för att det direkt märks.. haha. Nu ska jag in i duschen. Ge dom röd lama!

Kommentarer
Postat av: Johan

Proviva är bra!

2009-02-17 @ 15:16:13
URL: http://aktierandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0