Pulka pulka wow wow

Heej!

Söndag idag, och det hände en väldigt konstig sak, en sak jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Jag vaknade av att jag kom på en sak jag skulle kunna göra till skolan.. haha. Men idén var faktiskt bra, jag letade lite nu, och visst stämde det som jag drömt om, hahahhaha. Helt sjukt. Så det ska jag ta och skriva om. En undermedveten smarthet ligger här och vilar i mitt huvud ändå.

Vidare, så ska vi åka pulka idag är det tänkt. I såna djävulsbackar. Jag hörde hur dom andra snackade om att vi skulle nåt.. så jag for ner i duschen skitsnabbt. Nu var det bara pulkaåkning, men ändå bra att jag är klar ju. Så slipper jag skynda mig sen. Går hellre upp en timma tidigare för att slippa stressa än att ha en halvtimme på mig. Jag hatar att stressa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0