Smart David.. smart..

Heej!

Mycket bättre idag än igår.. jag tror jag var krasslig, och sen alla negativa saker.. det blev för mycket helt enkelt. Jag var helt väck hela kvällen och natten. Välte ut saker, sprang omkring och var allmänt konstig. Men det är som bortblåst.

Vaknade vid 10.. så hör jag telefonen ringa från dolt nummer.. och jag svarar ALDRIG på dolt nummer.. har så många konstiga typer som ringer.. så jag sket i det.. Sen i duschen 10 minuter senare så slog det mig, att det kanske var från nåt av de företag jag skickat intresseansökan till! Smart David.. smart.. Ja dom ringer väl igen. Hade ändå inte kunnat komma dit idag.

Nu ska jag ta tag i städning.. Jag ska ta toaletten.. Jippie! Det känns ju underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0