Stackars lilla idiot..

Hej på er!

Denna dagen har inte varit så värst kul.. glömde sätta larm, så jag sov till 12 ungefär. Kände mig redan då allmänt krasslig, så jag bestämde mig för att bara vara inne idag. Sitta o lata mig ni vet. Så jag klickade mig runt på mina olika mail och sånt.. och såg att jag inte klarade min tenta.. Läraren hade ändrat gränserna! BAJS på henne säger jag bara!

Blev rätt ledsen.. känner att jag kan inget.. tyvärr.. så jag satte mej och sökte jobb. Har skickat 5 stycken intresseanmälningar idag. Rätt bra. Han på arbetsförmedlingen som jag snackade med sa att mitt CV och personliga brev ser strålande ut, så jag hoppas nån nappar.

Resten av denna dagen ska jag ägna mig åt att tycka lite synd om mig själv. Behöver det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0