Veckan som gått

Hej på er!

Söndag idag och den sista dagen på "sportlovet". Jag har ju egentligen inte lov i den bemärkelsen, men det har ändå vart slappande hela veckan. Inget direkt tränande eller tänka på vad man stoppar i sig, utan bara allmänt vintersportande. Och så fyllde ju min lillebror 16. Hanna har farit in och ut på sjukan och jag har vart sjuk. Ungefär så kan man sammanfatta veckan.. Inte direkt som jag tänkte mig, men men...

Imorgon ska jag börja stressa igen. Måste plugga till tentan jag ska ha på fredag, dessutom måste jag fixa en massa ärenden nere i byn.. Så det blir väl hela dagen full av såna tråkiga bestyr. Plugga är ju det tråkigaste ... men jag får skylla mig själv.

Egentligen smygstartar jag med det här duktiga redan idag, jag ska städa. Har redan börjat så smått, och här behöver verkligen städas må jag säga.. kanske jag ska ut med. Vi får la se!




Haha så fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0