Adjö!

Hej bloggen!

Har varit en lång dag idag, eftersom jag gick upp tidigt. Har packat en massa tills imorgon då jag far till Kalmar. Eller de blev inte så värst mycket kanske, men en liten väska med det allra nödvändigaste. Plus skolbäckerna då som jag tycker är väldigt onödiga. Haha.

Har käkat gott idag.. Verkar som det alltid blir god mat när jag ska iväg, haha. Mamma bakade sånt gott hälsobröd som jag precis jummat i mig. Så nu lär väl min mage få fnatt inatt. Haha. Ne man ni får ha det så bra allihopa! Vi hörs när jag kommit hem och (förhoppningsvis) klarat tentorna.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: jenny

Glöm nu inte den viktigaste boken :D Ha de så kul i Kalmar, och hoppas du klarar tentorna :D:D

2009-01-19 @ 22:28:49
URL: http://biibbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0