Brunch på Hilton

Hej och god morgon! Eller det var morgon när jag vaknade, men nu när jag sitter här så har klockan hunnit bli ett och det är eftermiddag. Haha. Så som det kan gå. En dag som denna, som bara är allmänt grå och trist, vad hade inte passat bättre än lyxig brunch på Hilton Hotel i Malmö? Med chokladfontän.. ooh mama! Jag hade suttit vid fontänen och hällt i mig, haha. Helt galet. Men allvarligt, det är en sak jag skulle vilja göra. Tror det kostar typ 200:- men det kan det kanske vara värt? Allt för att sätta en liten lyxig prägel på tillvaron ^^


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag hade nog gått med på det där ;)

2009-01-07 @ 01:14:58
URL: http://biibbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0