Cowboy-Dave

Godkväll!

Snacka om att vara seg och allmänt väck.. jaja. Jag kollade på filmen Appaloosa precis, eller hur det nu kan tänkas stavas.. Det är en cowboyfilm, och för en gångs skull är det en cowboyfilm som tål att ses, annars är jag rätt så emot såna filmer.. Men som sagt så var den bra. Det var inte bara en massa pang pang hela filmen igenom..

Jag ska nog faktiskt fortsätta kvällen med att kolla film eller nåt sånt.. orkar typ inget. Sen imorgon ska jag upp tidigt, för mamma ville ha hjälp me banken och sånt, så jag ska följa med henne. Så även om jag inte har skola imon, så ska jag upp tidigt minsann.. hmm.. inte så fasligt kul, men man ställer ju upp ^^



Kommentarer
Postat av: sandra den bästa (h)

jaja du kör min stil med filmkväll :D

2009-01-08 @ 00:17:23
URL: http://sannndrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0