Creepy ghosts störde min sömn

Hej och god morgon!

Alltså.. jag kunde verkligen inte sova inatt... har sovit kanske 2 timmar totalt.. Jag har ju sett en del spöken o sånt.. men inatt va de sjukt.. massa såna ljussken och saker som rörde vid mig och så.. Rätt obehangligt, inte så att jag var rädd, utan bara mest obehagligt att jag inte fick sova ifred..

Så jag somnade vid 4, och vaknade sen vid 6.. Så jag kollade på film tills min klocka ringde, hehe. Såg Mini's Firs Time.. haha, den va faktiskt rätt kul. Underhållande sådär framåt morgonkvisten. Sen läste jag modellen Amanda Bergs blogg.. snacka om att den tejen är charmig.. riktigt söt!

Idag ska jag och mamma handla massa.. och gå på banken.. och  biblan.. Så jag ska göra mej klar me en skön dusch och sånt. Snön ligger som ett täcke överallt, så man kan nog behöva värmen som en dusch ger. Ha det så bra såläge!




Lite läskigare en denna kanske det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0