Dumma dumma dumma!

Heej!

Nu är jag hemma igen! Eller jag kom ju igår, men det var inte direkt ork till att skriva här.. Gårdagen var hemsk. Och hela resan var också hemsk.. Jag hade ju två tentor, vilka jag tror att jag klarade ingen.. haha. Najs ju... NOT! Sen igår så var väl allt frid och fröjd.. först satt jag i 4 timmar med en idiotisk tenta.. Efter det tänkte jag att jag kunde slappna av.. men icke! Tåget vi satt på, Louise och jag, det tuffade på.. tills det var 200 meter från Lund Station... då stannar det.. och där blir vi fast i nästan 2 timmar.. Jag höll på att smälla av.. Jag har ju klaustrofobi.. och ingen serveringsvagn heller.. Så vi satt där törstiga.. panikslagna och jag svettades som en gris så dåligt jag mådde.. Men vi kom ju ut så småningom. Tur är ju det. Sen hem och bara slänga mig i soffan.. jag var helt slut. Nu vill jag aldrig mer åka tåg.



Till och med detta tåget ser mer pålitligt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0