Följ era drömmar

Jag är helt fast i min lilla bok, en biografi över Madonnas liv. Den är verkligen intressant, för man får följa en kvinna som inte alls är den man tror att hon är, det här hårda skalet som hon visar upp. Istället ser man en väldigt smart, men samtidigt osäker person, som har en fingertoppskänsla när det gäller att skapa hits.

Jag har väl läst kanske 200 sidor sen i förrigår. Den är inte världens mest lättlästa, men det gör inget. Denna boken inspirerar mig faktiskt. Att följa sitt hjärta och infria sina drömmar. Om folk i ens omgivning påverkar en på negativt sätt (man kan mycket väl älska dessa personer oerhört mycket), då skall man göra sig av med dom. Så socialt inkompetent är jag ju inte att jag inte kan skaffa nya vänner, haha.

Nu menar jag ju inte alla mina vänner såklart... det hoppas jag att ni fattar. Men där finns vissa soom tar oerhört mycket energi. Såna själviska.. usch ne nu blir jag arg... Arg på mig själv för att jag vart så blind. Usch på det!




Boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0