Haha sån mes jag är

Hej och hå!

Uppe tidigt idag minsann.. det känns verkligen att jag inte är van, men imorgon ska jag ju upp vid halv sex typ.. så det är bara att vänja kroppen lite. Har vart med mamma och handla, och jag såg världens vackraste lilla människa.. helt sjukt. Jag blev ju till och med generad.. haha. David generad.. hihi. Om jag så ska behöva hänga på City Gross varenda dag, så ska jag göra det... för henne vill jag gå ut med ^^ hihi. Mesig Davve..

Mina läppar har spruckit ännu mer, så jag köpte idominsalva.. hahhaa.. Jag sitter o ser ut som en liten fjortis me helt vita läppar.. tur att jag inte hade det när jag var i affären xD hahha. Najs va?




http://biibbiie.blogg.se/  <----- glöm inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0