Hej alla divor

Hello!

Asså fy fan vilken huvudvärk jag har haft idag.. den har gått i omgångar, så när jag väl trott att "nu kan ja gå upp och fixa lite.." ja då kommer de igen. Men tog mig en sån stark migränmedicin, och det verkar hjälpa faktiskt. Dock känns det som om hela denna dagen bara runnit iväg.. usch..

Eftersom jag var så duktig och fixade en massa igår, så känns det ändå skönt att bara luta mig tillbaka i mitt vanliga bitchiga diviga jag ^^ Nu har jag precis tvingat en person på msn att kolla upp en sak till mig, och innan fixade jag så min syrra lagade toalettlocket. haha. Jag kan ju inte göra sånt själv.. usch nä..




Svart-vit version av bilden igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0