Känns riktigt bra nu!

Hej och hopp!

Sov typ hela dagen idag igen... så det blev inget friluftsliv.. men.. det kan man ju göra när det blir sommar eller nåt. Jag gillar ju att sova.. inte för att jag sover mer än andra människor, men ändå. Är riktigt brun också efter nattens soldusch. Kalla mej fåfäng eller vad som.. men jag vill se snygg ut.. om inte för min egen skull, så för alla andras trevnad ^^

Eftersom hela dagen redan gått, så blir det nog inte så mkt gjort idag. Jag ska be mamma om ritningarna över huset, för jag har fått en rätt så bra idé, men jag säger inte vad den idén är förrän den i så fall sätts i verket.

Till mat idag ska vi ha bakad potatis. Jag ÄLSKAR bakad potatis. Annars gillar jag inte potatis alls.. men bakad potatis är en annan sak.. med räkröra.. och löjrom... mmm.. så ska det vara! Snobb som jag är.. haha. Ne men allt börjar kännas bra nu. Jag vet vad jag vill.. så nu är det bara att göra det jag vill oxå.. haha.

Bakad potatis som aptitretare nu innan maten är klar:





Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Trevligt :P

2009-01-04 @ 17:16:13
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0